خانه/اخبار/کوزه گر، کوزه شکسته و سایت زینو
آخرین بروز رسانی: 5ام فروردین, 1402

کوزه گر، کوزه شکسته و سایت زینو

توی این پست مختصری درباره زینو اطلاعات کسب می‌کنید و درباره سایت زینو و زیرمجموعه‌های اون صحبت کردیم.

سلااااااااااااام.

به سایت شرکت زینو خوش‌آمدید…

نمی‌دونید چقدر خوشحالم که بالاخره دارم از این تریبون با شما صحبت می‌کنم. اسم من مرتضاست. هم‌بنیان‌گذار شرکت زینو که البته از این به بعد به‌عنوان یک دوست و در لباس راوی شرکت در خدمت شما هستم و قصد دارم مسیر تکامل زینو رو از ابتدای اون تا الان و بعدازاین رو هم با هم طی کنیم.

حتماً مثل معروف کوزه‌گر و کوزه شکسته به گوشتون خورده. حکایت عجیب سایت ما هم همین بوده. در ادامه متن و نمونه کارها و … بیشتر با شرکت ما آشنا میشید اما در همین اندازه بگم که یکی از فعالیت‌های اصلی زینو راه‌اندازی سایت بوده! شکر خدا توی مسیر زینو به‌خاطر تعداد زیاد پروژه‌هایی که داشتیم نتونستیم سایت مخصوص خودمون رو بالا بیاریم. اما بالاخره تونستیم بعضی از پروژه‌ها رو برون‌سپاری کنیم و بعضی‌ها رو تحویل بدیم تا کمی به سیستمی شدن کسب و کارمون برسیم و سایت اصلی و مهم‌تر از اون (!!!) زیرمجموعه‌ها رو هم تدارک ببینیم. الان که دارم این متن رو می‌نویسم (هرچند هنوز سال جدید نیومده ولی مثل برنامه‌های تلویزیونی که ضبط میشه و بعداً پخش میشه، این محتوا هم برای سالگرد تأسیس شرکت هستش) هنوز سایت زیرمجموعه دوم شرکت راه‌اندازی نشده!

توی این سایت به‌عنوان سایت مادر یا مرجع قراره چه اتفاقاتی بیافته؟

اولین علت راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت زینو در بستر یک فضای رسمی بوده و هست. کلیه اطلاعات موجود توی این سایت مورد تأیید شرکت بوده، توی فضاهای رسمی آنلاین و آفلاین بهش ارجاع داده میشه و اخبار مهم خود شرکت و زیرمجموعه‌های اون رو منتشر و تأیید می‌کنه. پس اولین خواهش ما از شما اینه که اخبار رسمی مجموعه ما رو از این سایت یا سایت‌‌هایی زیرمجموعه ما که مورد تأیید این سایت هستند دنبال کنید.

مورد دوم هم این بود که باتوجه‌به این که فعالیت‌های زینو در حال انجام و پیشرفت بود، خیلی حرفه‌ای نبود که مجموعه برای خودش سامانه‌ای نداشته باشه! راستش رو هم بخواین از اول هم قرار نبود که زینو برای خودش سایت مستقلی باشه و قرار بود زیرمجموعه‌ها جای خالی این سایت رو پر کنن. اما باتوجه‌به اتفاقاتی که افتاد (باهم صحبت خواهیم کرد) و همین‌طور اصول حرفه‌ای سیستم زینو تصمیم بر این شد که حتماً سایت مستقل سامانه راه‌اندازی بشه.

همون طور که اشاره شد قراره تو این سایت اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به شرکت زینو و زیرمجموعه‌های اون و همین‌طور نمونه کارهای انجام شده توسط این مجموعه به سمع و نظر شما برسه. هرچند سایت‌های مربوط به زیرمجموعه‌های زینو هم اطلاعیه‌ها و محتوای مخصوص خودشون رو خواهند داشت.

 

زیرمجموعه‌های زینو که هی داره بهشون اشاره میشه، چیا هستن؟

شرکت زینو، شرکتی فعال در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های فنی و نرم‌افزار هستش. در حال حاضر، زیرمجموعه‌های تکین وب و مزاندیش به‌عنوان دو شاخه فعالیتی شرکت زینو در دو حوزه مهارت‌های فنی و نرم فعالیت می‌کنند. البته فعلاً هیچ برنامه‌ای برای توسعه تعدادی زیرمجموعه‌ها در دستور کار شرکت نیست؛ اما به‌محض تصمیم‌گیری برای اضافه‌کردن یه زیرمجموعه دیگه، حتماً مراتب از طریق همین سایت به اطلاعتون خواهد رسید.

و اما تکین وب

تکین وب، زیرمجموعه شرکت زینو در حوزه آموزش مهارت‌های فنی و توسعه نرم‌افزار است. این زیرمجموعه که با مدیریت مهندس کمال قره‌جه‌لو (مدیرعامل شرکت زینو) اداره میشه که با استفاده از کارشناسان خبره و تجربه‌دار در این حوزه، دوره‌هایی در زمینه‌هایی همچون برنامه‌نویسی و توسعه وب و… آموزش داده میشه. البته غیر از فعالیت‌های فنی در حوزه برنامه‌نویسی، این مجموعه در حوزه‌های گرافیکی هم کارهای زیادی انجام داده.

و حالا نوبت مزاندیش

زیرمجموعه دیگر شرکت زینو به نام مزاندیش است که خود من یعنی مرتضا فضل الهی در خدمتتون هستم و دوم این که در حوزه ارائه خدمات مشاوره مدیریتی و کوچینگ مشاغل با تمرکز روی بازاریابی دیجیتال فعالیت میکنه. این زیرمجموعه در حوزه‌های مشاوره کسب‌وکار، سیستم سازی فرایندها و زیرساخت‌ها و در کل به عنوان مشاوره مدیران برای ارتقا انجام‌وظیفه میکنه. اشاره شد که سایت یکی از زیرمجموعه‌ها هنوز کامل نشده، منظور سایت مزاندیش بود که دو علت عمده داره.

  1. اول این که شرکت زینو با فعالیت تخصصی در حوزه فنی شناخته میشه و اولویت اول شرکت روی تکین وب بوده و
  2. دلیل دوم هم این بود که مزاندیش در ابتدای راهه و برای توسعه و ارتقای خودش نیاز به همراهی شما داره. چند تا پروژه تو مزاندیش هست که در حال فعالیت هستن و اخبار و اطلاعات مربوط به اون‌ها قراره از سایت مزاندیش اطلاع‌رسانی بشه.

در انتها ضمن این که مجدداً خوش‌حالی خودم رو بابت آغاز این مسیر ارتباطی و دوستی بیشتر با شما اعلام می‌کنم، میخوام این خبر رو هم به شما بدم که روش فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی به همین شکل دوستانه، محاوره‌ای و تعاملی (خیلی نمی‌شه دقیق گفت رول پلی ولی من میگم 😊) خواهد بود.

امام صادق (ع) می‌فرمایند که دوست من کسی هستش که عیب‌های منو به من هدیه بده. اگه ما رو به‌عنوان دوست قبول داشته باشید، خیلی ممنون میشم که هر نظر و پیشنهاد و انتقادی که دارین از طریق هرکدوم از فضاهای مجازی مربوط به شرکت که در اختیارتون هست باهامون در میون بزارین.

دسته‌بندی: اخبار

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه